کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری در چهارمين اجلاس سراسری تعالی کیفیت توسط شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
دوشنبه، 20 آذر 1402 | کد خبر : 1303 |
به گزارش روابطعمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه،این شرکت در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت بارویکرد کيفيت زیربنای رشد تولید و خدمات موفق به دریافت نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری شد.
در این اجلاس که روز بیستم ٱذر ماه ١٤۰۲ و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان تعالى کیفیت و مشتری مداری به دلیل کیفیت بالا در ارائه خدمات و فعالیت ها، با تایید انجمن و دبيرخانه اجلاس و در حضور مقامات و مسئولان بلندپایه کشور به مهندس باتماني مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه اهدا شد.
از اهداف و دستاوردهای پیش بینی شده در چهارمین اجلاس می توان به آموزش و ارائه راهکارهای نوین با موضوع مديريت کیفیت رقابت پذیری ، ترویج فرهنگ خودارزیابی ، شناسایی و تقدیر از فعالان اقتصادی در زمینه کیفیت و توسعه و نهادینه سازي نظام مدیریت کيفيت اشاره کرد.
گفتنی است شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ شستان است که نقش بسزائی در ذخیره سازی و صادرات محصولات پتروشیمی کشور را دارد و در زمینه تعالي کیفیت و مشتری مداری نيز گامهای خوبي برداشته است