اخبار

کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری در چهارمين اجلاس سراسری تعالی کیفیت توسط شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دوشنبه، 20 آذر 1402 | کد خبر : 1303 | Article Rating
کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری در چهارمين اجلاس سراسری تعالی کیفیت توسط شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
به گزارش روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه،این شرکت در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت بارویکرد کيفيت زیربنای رشد تولید و خدمات موفق به دریافت نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری شد.

در این اجلاس که روز بیستم ٱذر ماه ١٤۰۲ و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان تعالى کیفیت و مشتری مداری به دلیل کیفیت بالا در ارائه خدمات و فعالیت ها، با تایید انجمن و دبيرخانه اجلاس و در حضور مقامات و مسئولان بلندپایه کشور به مهندس باتماني مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه اهدا شد.

از اهداف و دستاوردهای پیش بینی شده در چهارمین اجلاس‌ می توان به آموزش و ارائه راهکارهای نوین با موضوع مديريت کیفیت رقابت پذیری ، ترویج فرهنگ خودارزیابی ، شناسایی و تقدیر از فعالان اقتصادی در زمینه کیفیت و توسعه‌ و نهادینه سازي نظام مدیریت کيفيت اشاره کرد.

گفتنی است شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ شستان است که نقش بسزائی در ذخیره سازی و صادرات محصولات پتروشیمی کشور را دارد و در زمینه تعالي کیفیت و مشتری مداری نيز گام‌های خوبي برداشته است

اطلاعات خبر و اشتراک گذاری

ثبت امتیاز

برای ثبت امتیاز لطفا لاگین نمایید در صورتی که لاگین کرده اید امتیاز خود را ثبت نمایید

ثبت نظر

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: